marți, 6 decembrie 2011

Am câştigat un premiu....şi multe, multe clipe de vis

Am câştigat premiul I la categoria grupuri folk în cadrul Festivalului-concurs de muzica folk "Mediaş-Cetate Seculară", ediţia XXVIII. 
Dincolo de toate acestea, am trait la Mediaş clipe minunate cu oameni minunaţi... Mulţumiri "Dianthus" Mediaş pentru celălalt premiu acordat nouă pentru nu ştim ce :)))) .

Aceasta a fost prima reacţie lansată în eter..... am fost acolo şi încă nu ne revenim.

Mulţumim tuturor celor care ne-au încurajat inainte, în timpul şi după concurs, pentru cuvinte frumoase şi impulsuri de a merge mai departe, pentru oamenii pe care i-am întâlnit, pentru acest festival care a fost o revelaţie, un festival al oamenilor minunaţi, nu doar al folkului... Mulţumiri Yoyo (esti mare!), Kiki, Feri Teglas, Adela Deac, Virgil Suciu (cea mai placută surpriză), Emeric (pentru concertul privat), Ada şi Dan (aplecat până la pământ ), Ionuţ Mangu şi tuturor celorlalti pe care i-am omis... Plus Noi se hrăneşte cu entuziasmul insuflat de astfel de oameni! Pentru că Plus Noi e o poveste cu prieteni...şi atât.
Am câştigat la Mediaş mult mai mult decât un premiu! 


Niciun comentariu: